perjantai 14. kesäkuuta 2013

Pomppia Sannilla

Silloin lastenvaatekutsujen jälkeen lupailin näyttää Sannille tilaamiani vaatteita.
Tässä tuleekin nyt tämän päivän asua :)
Oon kyllä niin tykästyny noihin Pomp de Luxin vaatteeisiin!:)
Enkä epäillyt hetkeäkään kun eilen tuli sähköpostiin viestiä että Pompin tämän vuoden kevät ja kesämalliston vaatteet myydään 40% alella.
Ihan pakko oli pieni tilaus laittaa vielä menemään!:)
Nyt taas sitten pakettia odotellaan innolla :)
 
Huomaatteko neitissä pientä poseeraajan vikaa jo?:)
Sanni on kyllä innokas linssilude, mutta on niin kovin vauhdikas että kuvaan ikuistaminen on kovin vaikeaa.
Kyselisinkin nyt vinkkejä, kuinka saada lapsista hyviä kuvia?
Millaisilla asetuksilla otatte pikkuväestä kuvia?
Mä oon niin huono tuon mun kameran kanssa ja tuntuu että jokaikinen kuva on ihan epätarkka ja pelkkää liikettä. Huokaillen vain ihailen monissa blogeissa kauniita kuvia joita on lapsista otettu :)
 





4 kommenttia:

  1. Nuo on kyllä kauniita!
    Mistähän sen ale listan löytää, vai onko ne kaikki mallit -40%?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!:) Alehinnat näkyi jo valmiina kaikissa malleissa :)

      Poista
  2. Moikka! :) Ihastuin blogiisi kertakäynnillä, kun kerran huomasin linkin tätini sivulla fb:ssä!

    Tuohon lasten kuvaamiseen. Mulla on 9,2, ja 10kk vauva, joita kuvailen lähes joka päivä... Ihan omaksi ilokseni, niin sen olen ainakin huomannut näiden omieni kanssa, että kun laskeutuu sinne lasten maailmaan siis maahan konttaamaan, makaamaan, lasten tasolle siis ja riittävän usein, niin pian lapsi tottuu siihen kameran läsnäoloon ja saa räpsiä aika huoletta niitä kuvia, ja yleensä silloin tuleekin just kivoimmat kun lapsi keskittyy muuhun tekemiseen kuin siihen kuvattavana oloon. Ei tule sitä riehumissessiota mikä tapahtuu jos harvakseltaan kuvailee! :D
    Anne :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Anne!:)
    Meillä just Sanni alkaa heti esiintymään ja vilistämään eestakasi kun huomaa että häntä nyt kuvataan :) Paljon kyllä kans oon kotona kamera kädessä, mutta useimmiten sisustusta kuvailen. Varmaan jos vaan kuvais neitiäkin siinä samassa enemmän niin äkkiä tottuis :) En tiedä onko tuo mun kamera sitten vaan sen verran huono ettei hyviä ja tarkkoja kuvia helpolla saa...

    VastaaPoista