keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Täydellinen clutch

Adaxin Salerno clutch!♥
Se oli rakkautta ihan ensi silmäyksellä!
En oikeastaan edes tiennyt tarvitsevani tällaista pikkulaukkua ennenkuin näin tämän ihanuuden. Oikeastaan en hetki sitten tarkkaan edes tiennyt mitä koko clutch-sana tarkoittaa!;)
Laukun kamelin sävy on niin täydellinen ja muutenkin kaikki mahdollinen laukussa miellyttää!
Miten voikaan olla niin mun näköinen :)
Tulee varmasti olemaan lemppari laukku toooosi pitkään!
Laitan samaan syssyyn vielä muutaman muunkin kuvan tästä mun rakkaudesta näihin ruskean sävyihin. Alkaa nimittäin näyttämään jo sairaudelta tämä ruskeiden laukkujen ja kenkien himo!;) Mustan kanssa oli ennen vain paljon helpompaa, kun ei niitä sävyjä ole kuin se yksi!
Nyt löytyy aina toinen toistaan ihanempia ruskean sävyjä. Ensin miellytti kovasti konjakki ja nyt kameli on in!:)
Mä oon niin onnellinen mun uudesta laukusta, että se on vähintäänkin oman postauksen arvoinen!:)
 






14 kommenttia:

  1. Tyylikäs pikkulaukku moneen käyttöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan!:) ei liian fiini eikä liian arkinenkaan :)

      Poista
  2. Tosi kaunis, kuten muutkin vaatteet tuossa. Ja minä omistaisin myös tuollaisen ruskea kenkärivistön heti, kun vain löytäisin sopivia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koko ajan tuntuu ruskeiden kenkien valikoima lisääntyvän joka paikassa! Kyllä musta on nyt syrjäytetty vallasta!:) ei muutakun etsimään vaan omia ihanuuksia :)

      Poista
  3. Tuo on niin ihana tuo sun vaaterekkisi :)
    Ja kaikki siinä roikkuva myös!

    VastaaPoista
  4. Voisitko laittaa sen Kirpparin osoitteen mistä niin hyviä löytöjä teet, kun siellä suunnalla ajellaan niin voisi poiketa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Agatha kirppari löytyy osoitteesta Jokikyläntie 165, 62500 Evijärvi. Ehdottomasti poikkeamisen arvoinen paikka!:)

      Poista
  5. Toinen vasemmalta ballerinat? Mistä ne on?

    VastaaPoista