tiistai 18. syyskuuta 2012

Eka tilkkupeittoni

Siinä se nyt on, ihka eka ompelemani tilkkupeitto!:) Tähän asti olen vain ihastellut muiden tekemiä kauniita peittoja ja pitänyt niiden tekoa lähes avaruustieteenä :D Minä kun en ole millään tavalla pikkutarkka tekemisissäni ja kärsivällisyytenikin on tällaisissa jutuissa aika mitätön, joten olen siis suosiolla jättänyt tilkkuhommat muille. Kunnes tässä muutama päivä sitten uteliaisuuteni sekä ylijääneiden kangaspalojen varastoni kävivät liian suuriksi. Otin riskin ja kokeilin :) Yritin ottaa varmanpäälle ja leikkasin isoja neliöitä pieneen peittoon. Mallina minulla oli ruskean sävyinen pieni tilkkupeitto, jonka odotusaikana ostin Sannille vauvanpeitoksi. Tästä peitosta tuli sinisävyinen, seuraavaksi voisi tehdä jämäpaloista vaikka punasävyisen.

Lopputulos ei ole täydellinen, ei ehkä edes hyvä, mutta positiivisesti olen silti yllättynyt ensimmäisestä tekeleestäni :) Tästä on hyvä jatkaa!:)





5 kommenttia:

  1. Tosi kivaltahan tuo näyttää! :) Voi kun osais itekin..

    VastaaPoista
  2. Minusta se on kaunis ja ihanat värit !

    VastaaPoista
  3. Kyllä tykkään! Pitäisi kyllä kokeilla itsekin, joskus...

    VastaaPoista
  4. Herkkulisen näköinen peitto. :) Kuinka kummassa ehdit tehdä kaiken tuon. Ideoita olisi itselläkin paljon,mutta on täysi tekeminen pitää talossa perussiisteys työpäivän jälkeen.

    VastaaPoista