keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Hempeää kevättä olkkariin

Ihana aurinkoinen kevätaamu!
Olkkaria innostuin hieman järkkäilemään.
Toin yläkerran makkarista lampun ja pikkutuolin alas.
Ja en tiedä onko tämä sairautta vai mitä, mutta hempeää ja vaaleanpunaista teki mieleni laittaa ;)
Se on ihan uutta minulle!:)
Tämän täytyy olla jotain jatkumoa tuolle edellisen postauksen hempeän väriselle takille ;)
No sitä hempeää vaaleanpunaista tuli tilkkupeitolla, jonka olen joskus kirpparilta löytänyt.
Sopii kivasti tuohon sohvalle ja tuo kaivattua piristystä :)
 
Kaunista keskiviikkoa!:)
 
 





14 kommenttia:

  1. Nättiä on :) On se kumma kun noi pastellivärit on nyt niin ihania!! Mä olen kyllä aina tykännyt niistä mutta kuitenki karttanut niitä sisustuksessa jostain syystä. Mut nyt niillä aion herkutella kun remppa valmis. Aurinkoa sinnekkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Susanne :) Minäkin olen hiljalleen alkanut lämmetä noille hempeille pastellin sävyille :)

      Poista
  2. Ihanaa on :) Pastellit on kyllä niin herkullisen näköisiä!

    VastaaPoista
  3. Kaunista!
    Vaalean punainen on myös minun kevään väri :) Mä tulen yleensä aina vuoden myöhässä, mulla katos kestää lämmetä tietylle värille niin kauan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mia!
      Mullakin tulee aina tosi myöhässä kaikki jutut, oon kans hitaasti lämpeävää sorttia ;)

      Poista
  4. Kaunista järkkäilyä! HErkullisia värejä lisäilit.

    VastaaPoista
  5. Kaunista..ja minunkin lemppariväri on vaaleanpunainen..pikkuisen on sisustus muuttunut minulla, mutta tuo pastellisävyjen maailma on aina vaan minusta niin kaunista ja jos oikein katson niin löytyyhän niitä sieltä täältä melkein kaikissa sävyissä pieninä ripauksina :)
    kaunis liina on tuossa sinun pöydällä..kyllä vaan pitsien kerääjä huomasi senkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hannele!:)
      Liina on äitini tekemä ja pidän siitä itsekkin ihan valtavasti :)

      Poista
  6. Kevät vaan kummasti herätteelee näitä "värimielihaluja". Kauniilta näyttää! Tepa Seinäjoelta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä tässä keväässä täytyy jokin taika olla joka saa tekemään tällaisia outoja juttuja ;)

      Poista
  7. Aivan ihanaa! Tykkään paljon hempeistä väreistä, vaikka juuri olen raakannut ne itseltä pois ja yritän pysyä vain vaaleassa <3-jopa valkoisessa ja pellavassa pelkästään :) Itse olen vasta aloittanut bloggailun, mutta jos käyt blogissani ja tykkäilet niin liity toki lukijaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Mä oon pitkään ihaillut hempeitä värejä muiden kodeissa mutta en ole osannut enkä uskaltanut niitä omaan kotiin laittaa. Nyt alkaa näkyä vähän väriä meilläkin, pieniä ripauksia siellä täällä :)
      Tulen vierailemaan blogiisi :)

      Poista