torstai 21. maaliskuuta 2013

Olkkarin nurkkaa

Olen taas olkkarissa tehnyt pientä järkkäilyä :)
Kirpparilta jokin aika sitten ostettua komuuttia kokeilin nurkkaan tikkaiden tilalle.
Komuutti on yhä edelleen ilman maalia ja uusia nuppeja, mutta en jaksanut enää seisottaa sitä käyttämättömänä.
 Komuutti pääsee kyllä maalaukseen kunhan isännän omat kiireet vähän helpottaa.
 Mä oon aikalailla kaiken isomman maalauksen siirtänyt isännälle ruiskulla tehtäväksi.
Kätevää ;)
Toinen pikkukomuutti on edelleen hakusessa.
 Toivottavasti pari löytyy kevään aikana, jotta saadaan niistä ne haaveillut yöpöydät :)
 
Mukavaa ja aurinkoista viikon jatkoa kaikille!:)
Minäkin nautin kolmesta pitkästä vapaasta keskellä viikkoa!
Eilen käytiinkin pikkuneitin kanssa Touhutalossa leikkimässä ja päälle Amarillossa herkuttelemassa :)
Ihan menee täällä nyt laihdutuskuurit pyllylleen ;)
 




12 kommenttia:

  1. tuo tein matto on kyllä upee..ihanan iso. ja muutenki näyttää tosi hyvälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) matto on ollu kyllä hyvä ostos :)

      Poista
  2. Sinnehän se komuutti sopii kuin nenä päähän! Arkivapaat on kyllä ihania, kun on mahdollisuus tehdä asioida ihan toisella tavalla kuin viikonloppuna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei se komuutti hassumpi ole tuossakaan :) mulle kolme vapaata on jo pieni loma, pääsee kunnolla irtautumaan töistä ja ehtii kotona tekemään monen monta juttua :)

      Poista
  3. Täällä on kans mennyt karppaus pyllylleen ihan täysin :) meidän loman jälkeen se unohtui ja tuntuu, että kaiken hyvän syöminen on vaan tuplaantunut edellisestä. Mun pitää ottaa hieman takaisin sitä aikaa, kun ei ollut lupa herkutella ;D

    Tuo komuutti sopii tuonne. Ootko ajatellut maalata valkoiseksi? Mun mielestä on kaunis tuollaisenaankin, antaa kivasti kontrastia muuhun vaaleaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkkin jätettiin karppaus ihan käytännön syistä, kun ei aika riittänyt tehä montaa eri ruokaa ja pikkuneiti kuitenkin tarttee ihan sitä tavallista kotiruokaa... Mä nyt vaan odotan että lumet sulaa ja tulee hienot lenkkeilykelit! Silloin mä aina löydän jostain sen innostuksen! Ei tässä vielä luovutettu ole!;)
      Ja joo, valkoiseksihan minä sitä :) justiin tuosta tummasta väristä oon yrittäny päästä hiljalleen eroon.. Ehkäpä siihen joku muukin vois sopia kun valkoinen ;)

      Poista
  4. Ihana komuutti :) Teillä on kaunista.

    VastaaPoista
  5. Ihana olohuone:) Teillä on hyvi kaunista ja olet sisustanut ihanasti:)

    VastaaPoista