tiistai 12. maaliskuuta 2013

Kevätsamikset

Kevätsamikset ollaan, minä ja pikkuneiti!:)
Nämä takit on nyt kyllä teillekkin kuvattava, on niin ihanat ja hauskat löydöt :)
Silloin Tampereen reissulta ostettiin Sannille hempeän roosan värinen kevättakki odottamaan sopivia ilmoja.
Eilen sitten Keskisellä käydessä huomioni kiinnittyi lähes saman väriseen ja saman tyyliseen naisten kevättakkiin. Vaikkei minulla ollut aikomustakaan takkiostoksille sinne mennä, niin tätä en kyllä voinut jättää kauppaan!:)
 Ollaan nyt hauskasti samikset ja minäkin pääsin siitä ainaisen tumman takin kirouksesta!
Lämpöisempiä kelejä odotellessa!:)
Neitin takki siis Lindexiltä ja minun takki on Only.
 



10 kommenttia:

  1. Ihanat! <3 Mulla on samanvärinen kesätakki odottamassa, oli kyllä käytössä jo viime kesänäkin. Tuota Lindexin takkia katselin, olisi ollut ihana ostaa molemmille tytöille, mutta ei raaskinut sitten millään, kun olisivat tulleet maksamaan kuitekin 70e! :/

    VastaaPoista
  2. Ihanat samikset! Ja niin kaunis väri <3 Itselläni on tapana turvautua ihan liian usein mustaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :) Väri on kyllä niin ihana! Mulla samaten ei paljon muun värisiä takkeja ole koskaan ollut kuin mustia.

      Poista
  3. OMG ootte niin samikset ;) Aivan ihana hempeä väri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuosta mun takista tuli kyllä heti ensi näkemällä must ostos!:) Me ollaan keväällä niin samikset :) jotkut samantyyliset asusteetkin vois takkien kaveriksi hankkia ;)

      Poista
  4. Ihanan keväisen väriset takit! Itse en osaa pitää kuin tummia takkeja, mutta onneksi on lapsia joille on kiva pukea värikkäämpää päälle :)

    Tervetuloa kurkkaamaan myös minun uuteen blogiini: http://talotarinoi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Takit on kyllä herkullisen hempeät:) minäkin oon aina vannonu mustan nimeen, mutta nyt yrittäny katella vähän muutakin:) tulen vastavierailulle!:)

      Poista
  5. Ihanat takit :) Itselläni tahtoo tulla ostetuksi aina vaan valkoista, mustaa ja beigeä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama homma meikäläisellä tähän asti. Nyt koitan siedättää itseäni just näihin hempeisiin väreihin:)

      Poista